روش درمان برای 25 درصد عملکرد کلیه در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

روش درمان برای 25 درصد عملکرد کلیه در نارسایی کلیه

اگر عملکرد کلیه خود را فقط سمت چپ 25٪، که بدان معنی است که شما در مرحله نارسایی کلیه هستند. اما نترس، هنوز هم وجود دارد شانس زنده ماندن و ممکن است شما می توانید مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. قبل از اینکه شما آن را انجام داده، شما نیاز به آن را می دانم.

الیگوری یک علامت نارسایی کلیه است، اما الیگوری cann't نشان دهنده نارسایی کلیه. هنگامی که ادرار خود را کمتر از کننده 400ml است، این بدان معناست که شما در مرحله الیگوری می باشد. دلایل بسیاری می تواند به الیگوری منجر شود وجود دارد، بنابراین قبل از تشخیص شما باید آنها را تشخیص. در صورت مصرف بیش از حد کمتر آب ادرار خود را قطعا کاهش خواهد یافت، اگر زمستان باشد و شما عرق زیادی، ادرار خود را بیش از حد کاهش خواهد یافت، اشتباه برخی از داروها نیز می توانید آن را القا کند. همانطور که برای این عوامل شما لازم نیست که نگران باشید. اما اگر ادم و الیگوری در همان زمان رخ داده است، شما نیاز به دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر بلافاصله.

قبل از انجام هر دارو شما باید با دکتر خود توجه به جزئیات زندگی روزانه خود مشورت کنید، و به یاد داشته باشید که اگر کمی آب اگر شما مقدار زیادی از آب برای برخی از دلایل از دست داد. دیالیز می تواند به شما کمک کند برای از بین بردن نشانه های نارسایی کلیه، بنابراین مردم می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. طب میکرو چینی Osmotherapy همچنین می توانید این بیماری را درمان، متفاوت است، آن را می توانید از این بیماری به طور طبیعی درمان، پس از آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه نیاز، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

 





:: برچسب‌ها: روش درمان برای 25 درصد عملکرد کلیه، 25٪ عملکرد کلیه در نارسایی کلیه، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: